Гарантія

Гарантійніе зобов'язння

Гарантійні обов'язки між інтернет-магазином Q-TECHNO.COM.UA і покупцем підтверджуються гарантійним талоном виробника або гарантійним талоном нашого інтернет-магазину. У гарантійне обслуговування входить безкоштовний ремонт в сервісних центрах виробника протягом усього гарантійного періоду, зазначеного в документі. Всі товари, що реалізуються в нашому магазині сертифіковані і з гарантією, термін дії якої залежить від сервісної політики виробника або постачальника того чи іншого товару. Термін дії гарантії можна уточнити у наших менеджерів або в описі товару на сайті інтернет-магазину Q-TECHNO.COM.UA. Відсутність дефектів, цілісність і комплектація товару перевіряється на стадії передачі від продавця (Q-TECHNO.COM.UA) Покупцеві (Клієнту). Комплектування вироби можна звірити з описом на сайті магазина, або ж з інструкцією по експлуатації.

Обмін або повернення товару відбувається протягом 14 днів без урахування дня покупки. Відповідно до "Закону про захист прав споживачів" покупці нашого магазину мають право на обмін або повернення товару належної якості. Рекомендуємо звернути увагу на те, що поверненню або обміну підлягає тільки новий товар, на якому немає слідів використання і не був в експлуатації, відсутність: зміни програмного забезпечення, на лічильнику телефону розмов не більше ніж 5 хвилин, потертостей, подряпин і т. п.

Обов'язково повинні бути збереженні:

  • Ввесь комплект товару
  • Заводські Маркування
  • Захистні плівки та ярлики
  • Ціла та не пошкоджена упаковка товару

Якщо товар має істотні недоліки в роботі, або не працює, обмін або повернення відбувається тільки за наявності висновку відповідного сервісного центру уповноваженого виробником, де буде чітко вказано, що не порушувалися умови експлуатації товару.

Зверніть увагу, що при отриманні акту про неможливість відремонтувати вироби, сервісний відділ інтернет-магазину Q-TECHNO.COM.UA повинен отримати підтвердження справжності виданого документа від уповноваженого виробником сервісного центру. Дане підтвердження відбувається протягом 3-14 днів.

Гарантійний ремонт товару
Заповнений гарантійний талон дає право клієнтові (покупцеві) на безкоштовне обслуговування по гарантії. Обов'язковими полями для заповнення гарантійного талона є: дата продажу товару, номер гарантійного талона, найменування товару, модель (серійний номер), гарантійний термін, підпис продавця і мокра печатка магазину.

Звертаємо Вашу увагу на те, що гарантійний талон потрібно зберігати протягом усього терміну користування.

Якщо товар куплений в нашому інтернет-магазині Q-TECHNO.COM.UA не працює і не підлягає ремонту в сервісному центрі, а гарантійний термін ще не закінчився, ми обміняємо його на новий, або повернемо Ваші гроші.

Для цього необхідно:

  • Гарантійний талон (заповнений нашим магазином)
  • Товар повинен бути  в повній початковій комплектації
  • Заключення сервісного центру, де чітко будуть вказані неполадки товару, які не дозволяють відремонтувти товар
  • Чек, який підтвердить покупку та оплату данного товару в нашому интернет-магазині Q-TECHNO
В яких випадках сервісний центр, авторизовний виробником, може відмовити клієнту в ремонті:
  • Пошкодження механічного, або іншого походження, які виникли в результаті необережних або навмисних дій Покупця
  • Порушені гарантійні пломби, або правила користування вказані в інструкції
  • Замінено схеми або ж конструкція товару, в результаті розтину
  • ІМЕІ або серійний номер не відповідає, стертий, або не підлягає відновленню
  • Неправильно заповнений гарантійний талон
На товари, придбані в нашому магазині, не поширюється гарантія::
  • Закінчився термін експлуатації, або ж гарантія
  • Умисні або випадкові пошкодження завдані покупцем, внаслідок недбалого ставлення до товару
  • Пошкодження в результаті стихійного лиха (землетрусу, пожежі, потопу і т.п.)
  • Пошкодження від неправильного підключення до мережі, або внаслідок різкої зміни напруги електромережі
  • Пошкодження нанесені товару в зв'язку з використанням не за призначенням, або з порушенням правил користування
  • Завантаження і збереження інформації на жорсткому диску
  • Установка програмного забезпечення не включеного в комплект виробу

Рекомендуємо звернути Вашу увагу на ЗУ "Про захист прав споживачів" зі змінами та доповненнями, внесеними постановою КМ:

  • №1317 від 20.08.2003
  • №1642 від 13.12.2004
  • №1173 від 07.12.2005

А також в додатку №3, де вказано перелік товарів, відповідної якості, які обміну або поверненню не підлягають. Незалежно від причин, через які вони не задовольняють покупців (клієнтів).